Sunday, July 28, 2013

My wedding posts. The dress.

שמלה: האחים מוסלין   l   קולב: יעל ופולי
אני שמחה להמשיך בסדרת הפוסטים מהחתונה כדי לעזור, להמליץ או סתם לעניין את מי שעוקב..
אז מי שבאמת עקב עד עכשיו לא היה יכול שלא לשים לב שהשמלה שלי, איך לומר, לא הייתה ממש שמלה הכלה הקלאסית.

 את התוצר הסופי כבר ראיתם, אבל הייתי רוצה לספר לכם קצת על התהליך.
אני שומעת על המון בנות שחלמו על יום החתונה שלהן מאז היו ילדות ותכננו לפרטי פרטים את השמלה, הזר והקישוטים עוד לפני שידעו מי יהיה בר המזל שיצעד לצידן. ובכן, אני לא ממש כזאת, תיארתי לעצמי שאתחתן יום אחד, אך מעבר לזה לא היו יותר מידי תכנונים. ככה שכשהגיע היום שבו החלטנו שאנחנו מתחתנים לא ידעתי מאיפה להתחיל.

את הביקור הראשון בסלון כלות חברות שלי תכננו קצת בתור בדיחה וקצת מתוך סקרנות. הביקור הראשון היה מרגש, מצחיק ונעים, ומאז הספקתי להיות בעוד חמישה מקומות כשראיתי הרבה שמלות יפות, רומנטיות, וינטג'יות, תחרתיות  ומה לא. אבל בתור בחורה שגדלה על סרטי הוליווד חשבתי שארגיש רטט קל בלבי ברגע שאמצא את "האחת", וזה עוד לא קרה מההתחלה לא אהבתי את המראה של שמלת כלה לבנה עלי, הרגשתי קצת מובכת, קצת מחופשת, ומצד שני כשכן מדדתי שמלות בצבע פחדתי להיות כלה מוזרה מידי..
ואז, בחודש נובמבר הוזמנו, אביגיל ואני לסקר את שבוע האופנה מטעם הבלוג. אחת התצוגות הייתה תצוגת המעצבים הצעירים בחסות רנואר ושם התוודעתי לראשונה ל"אחים מוסלין".
להתרגש זה הצד החזק שלי..
אחד הדגמים היה סט בצבע מנטה של חולצה רחבה עם גב חשוף וחצאית ענקית ונפוחה שלא הצלחנו להפסיק להסתכל עליהם. בתזמון מדויק הסתובבנו אביגיל ואני אחת אל השנייה ושאלנו: "אולי שמלת כלה??" . את תמר ,הצלע הנשית של המוסלינים, פגשתי עוד באותו ערב וכשהצעתי שיעצבו לי שמלת כלה על בסיס החצאית תמר הייתה קצת מהוססת אבל מהר מאוד הבהרתי לה שאני רצינית. ומאז הכל היסטוריה . ברגע שהחלטנו על גזרה עוד התעקשתי שננסה למצוא בד לבן או לפחות בהיר שיתאים לשמלה כדי שלא אצטרך לראות עיקומי פרצופים מכל מיני דודות בחתונה. באמת שניסינו, וביקרנו כל חנות בדים בנחלת בנימין אבל בכל פעם המנטה גבר על כולם.. אז אחרי התייעצות עם אמא, חברות אחיות ואפילו סבתא! קיבלתי תמיכה מלאה במנטה וההחלטה נעשתה.



הרגשתי קצת כמו מלכה מהמאה ה19
במשך שבועות אחר כך הייתי מגיעה לסטודיו של המוסלינים ברח' מטלון, היינו זורקים רעיונות, מודדים ומנסים עד שהגענו לשמלה היפהפייה שלי. לבסוף החלטנו על שמלה שתהייה עשויה משלושה חלקים: חצאית בד רחבה המתלפפת על הגוף, בגד גוף קטן, ועליונית קטיפה בהירה לחופה. 
ההתנהלות מולם הייתה כל כך נעימה לי, וממש הייתי מעורבת בכל התהליך.  נדב, תמר ויען היו שם בשבילי, הקשיבו, נתנו רעיונות ויצרו את הדבר הנפלא הזה שאני כל כך גאה בו.

החברות קושרות ומסדרות



Photos by Niv Shimshon
העליונית העדינה שהשאירה עוד קצת לבן


השמלה המקורית משבוע האופנה


2 comments:

Unknown said...

מושלםם!!כמובן לא סתם כתבו המרעננת הרשמית♥
התגעגעתי מאוד מאוד מאודד!!

espadrille154 said...

אהוב אתה, שאין דברים כאלה :) כיף לראות אותך פה

♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...